Основи психології

Основи психології та етики ділових відносин


 

                                                         Мета дисципліни:

- застосовувати ефективні стратегії спілкування залежно від ситуації, вміти емоційно налаштовуватися на взаємодію з іншими;

- опанувати норми й етику ділових відносин;

- застосувати технології трансформації та конструктивного розв'язання конфліктів, досягнення консенсусу.

                                                                  Завдання:

- здобути знань про філософські, етичні, психологічні основи ділових відносин, їх норми й правила;

- сформувати знання про особливості етикету в різних умовах трудової діяльності;

- навчитись аналізувати конкретні ситуації, розпізнаючи типи людей, рівень їхньої моральності та інші індивідуальні особливості, що проявляються під час ділових відносин;

- оволодіти системою способів і засобів ділового спілкування, стратегіями, навчитись їх обирати відповідно до психологічних і соціокультурних особливостей співрозмовників, до норм і правил гуманістичної етики;

- навчитись гнучко застосовувати обрані способи й засоби у процесі спілкування із співвітчизниками та іноземними партнерами під час індивідуальної бесіди й колективного обговорення проблем, у виступах перед різними аудиторіями, на переговорах, при розв'язанні конфліктів та ін.

                                                         студент повинени знати:

- структуру, види та цілі спілкування;

- соціально-психологічні та комунікативні бар'єри спілкування;

- механізми соціальної перецепції: емпатія, рефлексія, ідентифікація;

- невербальні засоби комунікативного рівня спілкування;

- організацію переговорного процессу;

- вимоги до дотримання етикету на комунікативному рівні ділового спілкування.

                                                          студент повинен вміти:

- аналізувати й долати соціальні, психологічні та комунікативні бар'єри на шляху до взаєморозуміння;

- враховувати невербальні сигнали у процесі ділового спілкування;

- здійснювати переговорний процес;

- дотримуватися етикету на комунікативному рівні ділового спілкування;

- володіти телефонним та письмовим етикетом;

- дотримуватися етикету ділових стосунків: діловий стиль поведінки, культура мови, зовнішній вигляд, дотримання принципів етики.


 


Немає коментарів:

Дописати коментар