Основи психології та етики ділових відносин
Мета дисципліни:
- застосовувати ефективні стратегії спілкування залежно від ситуації, вміти емоційно налаштовуватися на взаємодію з іншими;
- опанувати норми й етику ділових відносин;
- застосувати технології трансформації та конструктивного розв'язання конфліктів, досягнення консенсусу.
Завдання:
- здобути знань про філософські, етичні, психологічні основи ділових відносин, їх норми й правила;
- сформувати знання про особливості етикету в різних умовах трудової діяльності;
- навчитись аналізувати конкретні ситуації, розпізнаючи типи людей, рівень їхньої моральності та інші індивідуальні особливості, що проявляються під час ділових відносин;
- оволодіти системою способів і засобів ділового спілкування, стратегіями, навчитись їх обирати відповідно до психологічних і соціокультурних особливостей співрозмовників, до норм і правил гуманістичної етики;
- навчитись гнучко застосовувати обрані способи й засоби у процесі спілкування із співвітчизниками та іноземними партнерами під час індивідуальної бесіди й колективного обговорення проблем, у виступах перед різними аудиторіями, на переговорах, при розв'язанні конфліктів та ін.
студент повинени знати:- структуру, види та цілі спілкування;
- соціально-психологічні та комунікативні бар'єри спілкування;
- механізми соціальної перецепції: емпатія, рефлексія, ідентифікація;
- невербальні засоби комунікативного рівня спілкування;
- організацію переговорного процессу;
- вимоги до дотримання етикету на комунікативному рівні ділового спілкування.
студент повинен вміти:
- аналізувати й долати соціальні, психологічні та комунікативні бар'єри на шляху до взаєморозуміння;
- враховувати невербальні сигнали у процесі ділового спілкування;
- здійснювати переговорний процес;
- дотримуватися етикету на комунікативному рівні ділового спілкування;
- володіти телефонним та письмовим етикетом;
- дотримуватися етикету ділових стосунків: діловий стиль поведінки, культура мови, зовнішній вигляд, дотримання принципів етики.




Немає коментарів:
Дописати коментар